4p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 16. héten a sportműsorok voltak a nézők kedvencei. Így például a keddi napokat tekintve a TV2 rég nem látott magas számokat ért el a Bayern-Real meccsel kedden. A héten a legmagasabb közönségaránnyal a Forma-1 büszkélkedhetett, hiszen a kereskedelmi célcsoportból a képernyők előtt ülők 42 százaléka nézte, míg a Csillag születik esetében csak 37 százalék volt ez a mutatószám.

Jelentősen javított hétköznapi számain a TV2, és gyakorlatilag minden hétköznap versenyben volt a főműsoridős időszakban (19-23 óra között) a 18-49-es korosztály alapján. A csatorna több szempontból is javított elmúlt heti szereplésén, így például a Tények éledezni látszik, és az RTL Klub Híradójával ugyan csak alkalmanként bír, ám később a Széf ellen már többnyire győztesen kerül ki a nézőkért folyó versengésből.

Saját korábbi számaihoz képest jelentősen tudta növelni a közönségarányát a Jóban rosszban szappanopera is, mely a csatorna átlagos számait minden nap felfele húzta. Ezzel szemben a Barátok közt ugyan minden este nyerte ezt az idősávot, ám látványosan jó, 30 százalékos közönségarányt csupán kedden sikerült elérnie. Az éles versenyhez az is hozzájárult, hogy a TV2 késő esti programjai ezúttal többnyire felfele húzták a csatorna átlagát. A heti összevetésben ugyan a kereskedelmi célcsoport körében csupán egy főműsoridőt nyert meg a TV2, míg hat estén az RTL Klub diadalmaskodott, ám a két csatorna átlagos közönségaránya közötti különbség ismét kisebb lett.

A 16. héten az RTL Klub műsorait (19-23 óra között a 18-49-es korosztály körében) a tévénézők 25,3 százaléka követte. A TV2 önmagához képest látványosan javult, és a tévé előtt ülők 19,2 százaléka nézte átlagosan. A középmezőny három tagja ismét szoros csatát vívott, míg a Cool újra ellépett tőlük. A harmadik helyre a fiatalokat megcélzó csatorna került 6,2 százalékos átlagos közönségarányt elérve. Őket a F+ (5% SHR) követte, mely egy héttel korábban még harmadik volt. Visszacsúszott a Viasat3 (4,9% SHR) , a sort pedig az M1 (4,6% SHR) zárta. A közszolgálati adó kapcsán meg kell említeni, hogy hétvégén a délutáni idősávot uralták a Forma 1-es futam révén.


Ami a két nagy csatorna összehasonlítását illeti, hétfőn ismét a sorozatok uralták a képernyőt, a Dr. Csont (RTL Klub) viszonylag könnyedén múlta felül az NCIS-t. A Nagy Ferót kóstolgató celebek a Roast című műsorral nem dobtak nagyot, hiszen a 23 százalékos közönségaránynál a "hagyományos" Showder Klub rendre magasabbat ér el. Kedden a Bayern München-Real Madrid Bajnokok Ligája mérkőzés ugyan simán elvesztette az idősávját, ám a TV2 régen tudott a hét második munkanapján 22 százalékos közönségarányt elérni, ezt pedig elsősorban a focinak köszönhették.


Szerdán ismét fordult a kocka, hiszen a Legyen Ön is milliomos (RTL) több nézőt vonzott, mint a Doktor House (TV2), utána viszont a Született feleségek megelőzte az RTL sajátgyártású műsorait (Házon kívül, XXI. század). Csütörtökön este mindkét nagy csatorna korábbi sikerfilmet dobott be (Amerikai pite 2 – TV2; Kidobós – RTL), és ebben az idősávban az RTL ért el gyengébb számokat. A két nagy mellett a közszolgálati csatornán a szokásos csütörtöki talkshow volt, ezúttal Fábryval, és a 6,2 százalékos közönségarány leginkább a gyenge szóval jellemezhető. A múlt heti "bukta" után pénteken ezúttal megemberelte magát a Megasztár, és verte a Miami Helyszínelőket. Ennek köszönhetően a pénteki napon tudta az átlagos közönségarányban felülmúlni a TV2 az RTL-t.

Szombaton a Csillag születik ismét a hét legnézettebb műsora lett. A TV2 ugyan elérte a 10 százalékos közönségarányt, ám ezt az estét ezuttal is utcahosszal nyerte az RTL Klub. Vasárnap, ha nem is volt ilyen sima, de hasonló eredmény született, a Holnapután című sci-fit jóval többen nézték, mint az Adam Sandler fémjelezte Távkapcs című vígjátékot.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!