1p

Az amerikai hirdetők az idén egyre növekvő érdeklődéssel fordulnak a közösségi oldalak, mint hirdetési felület felé: a cégek az idei első félévben erősen növelték reklámkiadásaikat a közösségi hálózatokon.

Az eMarketer piackutató - amely honlapján számolt be vizsgálatairól - becslései szerint az amerikai cégek 1,68 milliárd dollárt költenek az idén ezeken a hálózatokon elhelyezett reklámra, ami 20 százalékos növekedés 2009-es 1,4 milliárd dollárhoz képest. 2011-re ezt az összeget 2,1 milliárd dollárra várják emelkedni.

Az Egyesült Államokban a Facebooknak jut a reklámkiadások mintegy fele, míg a MySpace jelentősége e téren csökkenő.

A közösségi hálózati hirdetések, az eMarketer becslései szerint, a világ más részein az Egyesült Államoknál is jobban nőnek. Az idén a világon a közösségi hálózatokon elhelyezett összes hirdetés költségét tekintve több mint fele részben esik az Egyesült Államokra, de jövőre már az amerikai oldalak arányosan kevesebb hirdetési kiadást "szívnak fel".

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!