1p

Az amerikai hirdetők az idén egyre növekvő érdeklődéssel fordulnak a közösségi oldalak, mint hirdetési felület felé: a cégek az idei első félévben erősen növelték reklámkiadásaikat a közösségi hálózatokon.

Az eMarketer piackutató - amely honlapján számolt be vizsgálatairól - becslései szerint az amerikai cégek 1,68 milliárd dollárt költenek az idén ezeken a hálózatokon elhelyezett reklámra, ami 20 százalékos növekedés 2009-es 1,4 milliárd dollárhoz képest. 2011-re ezt az összeget 2,1 milliárd dollárra várják emelkedni.

Az Egyesült Államokban a Facebooknak jut a reklámkiadások mintegy fele, míg a MySpace jelentősége e téren csökkenő.

A közösségi hálózati hirdetések, az eMarketer becslései szerint, a világ más részein az Egyesült Államoknál is jobban nőnek. Az idén a világon a közösségi hálózatokon elhelyezett összes hirdetés költségét tekintve több mint fele részben esik az Egyesült Államokra, de jövőre már az amerikai oldalak arányosan kevesebb hirdetési kiadást "szívnak fel".

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!