Nem meglepő manapság szokatlan helyeken reklámmal találkozni. Csütörtökön egy amerikai áruházlánc egy New York-i tüntetést támogatott. A New Jersey-i Cendant Car Rental Group Amerika 177 legnépszerűbb blogjában vásárolt reklámfelületet, a világhírű játékgyártó, a Hasbro pedig apróhirdetések közé rejtette reklámjait.
A Hasbro most ünnepli a Monopoly 70. születésnapját és ennek apropóján egy megszokottól eltérő módon adja az emberek tudtára a jubileumi játék kiadását. A cég apróhirdetés közé rejti reklámjait, mintha azok autókat, házakat és hajókat kínálnának, miközben ezek kuponok a játékhoz.
Mindkét cég példája mutatja, hogy a hagyományos tévé, plakát és újsághirdetések mellett az alternatív módszerek nagyon hatásosak tudnak lenni. Az emberek egész nap ki vannak téve a reklámoknak, minden médium bombázza őket és emiatt az emberek kialakítottak ez ellen egy védekező mechanizmust. Az új módszerek érdeklik az embereket és beszélnek róla - írta a New York Times.