1p

Öt év alatt 1 milliárd euróval növelné éves bevételét a Hugo Boss. A legnagyobb német divatház egy sor újítással kíván előretörni a piacon.

A konfekció mellett méretre szabott öltönyöket is kínálnak, legkésőbb 2011-től. Az egyedi darabok ára 2.500 eurónál kezdődik majd, és elsőként az ázsiai piacon és az Egyesült Államokban vezetik be a szolgáltatást - mondta Claus-Dietrich Lahrs, az 1924-ben alapított társaság vezérigazgatója.

A Hugo Boss bevétele tavaly 1,56 milliárd euró volt. 2015-re 2,5 milliárdot irányoz elő az új stratégia, amelynek része a gyorsabb alkalmazkodás a trendekhez, továbbá hogy a termékek tervezése és az árusítás megkezdése közti időszakot ezért 50 hétről 38 hétre csökkentik.

A bevételt az értékesítési csatornák bővítésével is növelni kívánják. Az elsőszámú terep az internet. A tervek szerint három év alatt 50 millió euróra bővítik az online forgalmat. Valamennyi jelentős piacon ráerősítenek az internetes jelenlétre, jövőre például megnyílik az első kínai Hugo Boss webáruház - mondta a cégvezető a Wirtschaftswoche című német gazdasági hetilapnak.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!