A konfekció mellett méretre szabott öltönyöket is kínálnak, legkésőbb 2011-től. Az egyedi darabok ára 2.500 eurónál kezdődik majd, és elsőként az ázsiai piacon és az Egyesült Államokban vezetik be a szolgáltatást - mondta Claus-Dietrich Lahrs, az 1924-ben alapított társaság vezérigazgatója.
A Hugo Boss bevétele tavaly 1,56 milliárd euró volt. 2015-re 2,5 milliárdot irányoz elő az új stratégia, amelynek része a gyorsabb alkalmazkodás a trendekhez, továbbá hogy a termékek tervezése és az árusítás megkezdése közti időszakot ezért 50 hétről 38 hétre csökkentik.
A bevételt az értékesítési csatornák bővítésével is növelni kívánják. Az elsőszámú terep az internet. A tervek szerint három év alatt 50 millió euróra bővítik az online forgalmat. Valamennyi jelentős piacon ráerősítenek az internetes jelenlétre, jövőre például megnyílik az első kínai Hugo Boss webáruház - mondta a cégvezető a Wirtschaftswoche című német gazdasági hetilapnak.
MTI/Menedzsment Fórum