1p

A PepsiCo és az Unilever megállapodást kötött, hogy kiterjesztik marketing és a disztribúciós együttműködésüket a Lipton jeges tea üdítők piacán, hogy több mint kétszeresére növeljék az eladási adatokat.

A megállapodást nyolc európai országra terjesztik ki, valamint Dél-Koreára, Tajvanra és Dél-Afrikára - közölték a cégek. Az eladások értéke ezekben az országokban összesen 300 millió euró volt 2006-ban - írja a Bloomberg.

A PepsiCo és az Unilever célja, hogy visszaszerezze azokat a fogyasztókat, akik felhagytak a cukros üdítőitalok fogyasztásával az elhízási aggodalmak miatt. A megegyezés szerint több mint a duplájára növelnék az eladások értékét, bár konkrét számokat nem közöltek.

A két cég között 1991-ben kezdődött az üzleti kapcsolat Észak-Amerikában, ahol jelenleg a jegestea-piac nagyjából 35 százalékát tudhatják magukénak a Beverage Digest szaklap adatai szerint. A megegyezést 2003-ban kiterjesztették negyven másik országra is.

A londoni és rotterdami központú Unileverhez több mint négyszáz brand tartozik a Lipton teától a Dove szappanig. A New York-i székhelyű PepsiCo pedig a világ második legnagyobb üdítőital-gyártója.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!