A GTS Hungary megvásárlásával a Magyar Telekom elsődleges célja, hogy tovább erősítse piaci pozícióját üzleti ügyfelei körében - beleértve a nemzetközi nagykereskedelmi ügyfeleket is - az üzleti szolgáltatások piacán.
A megvásárolt cég jelenleg mintegy 7 ezer üzleti előfizetőnek nyújt országszerte vezetékes hang-, adat-, internet- és informatikai szolgáltatást, ugyanakkor közel 11 ezer lakossági előfizetője is van, akiknek vezetékes telefon- és internetszolgáltatást kínál, míg jelentős a hazai és nemzetközi nagykereskedelmi üzletága is.
A Magyar Telekom most arra fókuszál, hogy a GTS Hungary tevékenységét néhány éven belül, minél sikeresebben integrálja a vállalatcsoportba. Tervei szerint közép- és hosszútávon lehetőséget teremt a vezetékes és mobil keresztértékesítésre, informatikai szolgáltatási piacának bővítésére, valamint a folyamat-, hálózat- és létszám-racionalizálás révén költségmegtakarításra is - olvasható a közleményben. A Deutsche Telekom csoporton belüli tranzakció várhatóan 2015 második negyedévében zárul le.
MTI