A cég több mint 13 ezer amerikai étterme közül számos már hónapok óta kínálja a kártyákat, ám a társaság kivárta a karácsonyi bevásárlási szezont, mivel a kártyákat ajándéknak is szánják.
"A McDonalds felismeri, hogy vásárlói készpénzmentesen szeretnek fizetni és ezeket a lehetőségeket keresik is. A marketingkampány nemzetközivé szélesítése pedig leegyszerűsíti a vásárlók kedvenc menüinek megvásárlását" - közölte Gayle Franger, a vállalat amerikai divíziójának marketingigazgatója.
A kártyákat 5, 10, 25 és 50 dolláros értékben kaphatók. A cég megpróbál arra ösztönözni más cégeket is, többek között a Starbucks-kávéláncot, hogy ajánljanak azok is ilyen típusú kártyát.
Szakértők úgy vélik, hogy a legnagyobb gyorsétterem-lánc jó piaci pozícióval rendelkezik ahhoz, hogy profitáljon a kártyákból, mivel azokkal többet költhetnek, és értékes perceket lehet vele megtakarítani fizetéskor, írja az MSNBC.
A McDonalds 22 millió dollár értékben oszt szét Arch-kártyákat november végétől, hogy ezzel is erősítse marketingkampányát. A reklámhadjárat során kártyák milliói fognak gazdára találni a repülőtereken, bizonyos szendvicsek vásárlásakor és egyes bankokon keresztül.
Kapcsolódó anyagok:
Európában is leteszteli szendvicseit a McDonalds
Harminc milliót fektet be Oroszországban a McDonalds