1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Az utóbbi években többször, különböző formákban újjáélesztett Napster az AOL exkluzív zenei szolgáltatása lesz a jövőben. Az ügyfelek átkerülnek a Napsterhez.

A Napster az AOL Music Now szolgáltatásának helyébe lép és 350 ezer fizető ügyfelet vesz át - közölték az érintett cégek pénteken. Az ügyfélcserét 60 napon belül tervezik végrehajtani. Az előfizetési díjakról, azok esetleges változásairól nincs információ.

A hírre a Napster részvényei 14 százalékot emelkedtek New Yorkban. Az AOL a Time Warner médiakonszern internetes vállalkozása. A díjtalan dalcserét lehetővé tévő Napstert - a szerzői jogaik miatt perelő hanglemezkiadók keresete alapján - 2001-ben bírói döntéssel zárták be. Ezután Napstert a Roxio szoftvercég vásárolta meg, amely 2003-ban legálisan újraindította: új változata, a Napster 2.00 két formulát kínált: vagy 99 centért volt letölthető egy szám, vagy havi 9,95 dollárért akármennyi. A Napstert 2005-től bevezették a tőzsdére. Jelenleg az online zenei értékesítés mintegy 80 százaléka az Apple iTunes kezében van.

MTI / Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!