A TV2.hu emelkedő látogatottsága miatt a honlap felületeiben egyre jelentősebb reklámlehetőségek rejlenek, ezek hasznosítására kezdődtek meg a tárgyalások. A tavaly december óta - több pályázóval - zajló egyeztetések eredményeképpen a választás a Ringier ajánlatára esett.
A cég nem csupán a standard online reklámfelületek értékesítésével foglalkozik a jövőben, hanem - a TV2 New Media Osztályával közösen - a csatorna műsoroldalaihoz kötődő, alternatív megoldásokat tartalmazó csomagok is készülnek majd, derül ki a társaság sajtóközleményéből.
"A Ringier több éve értékesíti a saját érdekeltségébe tartozó lapjainak online felületeit, ezért megbízunk a társaság piacismeretében és gyakorlatában" - nyilatkozta Várdy Zoltán, a TV2 kereskedelmi igazgatója.
"A megállapodás számunkra kettős célt szolgál: a TV2.hu felületeiből származó reklámbevételek jelentős növelése mellett professzionális online megjelenési lehetőségekkel bővíthetjük hirdetőpartnereink integrált márkakommunikációját" - tette hozzá.
"Az értékesítési megállapodással egy olyan termék kerül a Ringier képviseleti portfoliójába, amely kiválóan illeszkedik a már meglévő tartalmak közé sztárokkal, műsorokkal kapcsolatos információkat kereső látogatói összetétele okán. Nem csupán egyszerű hirdetés-értékesítési feladatokat látunk el, hanem a csatorna új és meglévő termékeihez kötődő integrált szolgáltatásokkal tudjuk segíteni hirdetőink céljainak elérését" - jelentette ki Péli Árpád online hirdetési igazgató.
Mint ismert, 2004 márciusában jelentős változásokon ment keresztül TV2 online portálja. Az oldal előtérbe helyezi a kereskedelmi csatornával, a sztárokkal és műsorokkal kapcsolatos híreket, ugyanakkor stratégiája szerint online közösséget épít a csatorna számára. A napi átlagos látogatószám a váltás óta közel 50 százalékkal nőtt.
Menedzsment Fórum
A Ringier értékesíti majd a TV2.hu reklámfelületeit
Az MTM-SBS Rt. (TV2) 2005 februárjától a Ringier Kiadó Kft-t bízta meg online reklámfelületeinek értékesítésével.