1p

Dél-Korea két legnagyobb plazmatévé-gyártója árcsökkentésbe kezd annak érdekében, hogy megnövelje piaci részesedését. A Samsung és az LG márkák 20 százalékos kiskereskedelmi árcsökkentést vezetnek be a hazai piacaikon. A cégek a lépéssel az egyre növekvő versenyhelyzet ritmusát próbálják meg felvenni.

Az óriási kereslet ellenére, szakértők azzal fenyegettek, hogy a túlkínálat erős árversenyhez vezethet. Az LG Electronics nemrégiben jelentette be, hogy 485 millió dollárért plazmatévégyártó-üzemet létesít Szöul mellett a holland Philips Electronics céggel. A Samsung, a világ vezető plazmatévé-gyártója szintén termelésének emelését és bővítését tűzte ki célul a növekvő igények kielégítésére.

Piaci szakértők szerint a jövő évi foci világkupa nagyban hozzá fog járulni az eladások bővüléséhez, mivel mind Dél-Korea mind Japán is túljutott a selejtezőkön. A befektetők a bejelentésüket stratégiai lépésnek tekintik, így ezzel szélesebb körben elterjedhet az új technika és piaci helyzetük javulhat.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
300 millió dollárra büntették a Samsungot árrögzítés miatt
A Samsung 45 milliárd dollárt költ k+f-re

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!