A Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a Boomerang Reklám Kft. 2004 szeptemberében alapította vegyes vállalatát Sanoma Exit Kommunikációs Kft. néven egy új, heti kulturális programajánló magazin kiadására. A Sanoma Budapest a vegyes vállalatban többségi, 70 százalékos részesedéssel rendelkezett.
2005 decemberében az Exit Point Kft.-vel kötött megállapodás alapján a Sanoma megvásárolta a maradék 30 százalékos tulajdonrészt, ezzel teljes jogú tulajdonosa lett az EXIT magazinnak. A tranzakció jelzi a kiadó magazin iránti elkötelezettségét, valamint azt, hogy erősíteni kívánja pozícióját az ingyenes magazinok piaci szegmensében, olvasható a cég közleményében.
Az EXIT 2004. szeptember 29-én jelent meg először a piacon, 120 ezer nyomott példányban és A5-ös formátumban. Indulása óta a magazin átfogó programajánlatot nyújt, vagyis egyszerre informál és szórakoztat. Az EXIT magazin elsősorban a 18-29 éves trendkövető, márkaorientált, újdonságokra fogékony, aktív életvitelű, budapesti fiatalok igényeit szolgálja ki, vagyis célcsoportjában fiatalabb a többi programmagazinnál. A magazin jelenleg 1200 budapesti és Budapest környéki terjesztési ponton érhető el a Boomerang Media hálózatában. A magazin 2005-ös árbevétele meghaladta a 455 millió forintot.
Kapcsolódó anyagok:
Online álláshirdetési portálokat vásárolt a Sanoma
Új pozíció a Sanoma Budapestnél
Felvásárlásba kezdtek a hazai online mogulok
A bulvárlapok piacán terjeszkedik a Sanoma