A MÁV Rt tenderére az előminősítést követően négy pályázó, az Alstom, a Bombardier, a Siemens és a Ganz Transelektro-Stadler adott be ajánlatot. Az első harminc villamos motorvonat 24 hónapon belül érkezik a magyar vasúthoz.
A harminc motorvonatra és további harminc vonatra vonatkozó opciót figyelembe véve az egy járműre jutó ár 4 millió 960 ezer euró, a karbantartási költség 125 ezer euró évente járművenként, a takarítási költség 10 400 euró járművenként évente.
(MTI)
A Stadler nyerte a MÁV vonat-tenderét
A Ganz Transelektro-Stadler nyerte a MÁV Rt. 2004-ben kétszer harminc villamos motorvonat szállítására és karbantartására kiírt kétfordulós pályázatát - közölte Lékai Gusztáv főigazgató a MÁV Rt. igazgatósága pénteki döntését sajtótájékoztatón, Budapesten.