2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A marketingszakma képviselői között kiosztották pénteken Budapesten az EFFIE díjakat, az abszolút győztes a Vatera "A megcsalt feleség" című kampánya lett - közölte a díj ügynöksége pénteken.

A Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége 2010-ben immár kilencedik alkalommal rendezte meg a nemzetközi és magyar marketingkommunikációs szakma hatékony reklámozásról szóló versenyét, az EFFIE-t.

A 2010-es versenyre olyan kampányokkal lehetett nevezni, amelyeket 2009. január 1. és 2010. május 31. közötti időszakban magyarországi médiumokban mutattak be, valamint, amelyeket korábban még nem neveztek az EFFIE-re. A pályázatot a 10 kategóriában - például tartós fogyasztási cikkek, szolgáltatás, pénzügyi szolgáltatás, telekommunikációs szolgáltatás, kulturális szolgáltatás, társadalmi célú kommunikáció - nyújthatta be megbízó vagy ügynökség. Összesen 45 pályamű jutott döntőbe, közülük 26 kapott Arany, Ezüst vagy Bronz EFFIE-t.

A Vatera a szolgáltatás kategóriában győzött, a többi kategóriákban díjazták például a Samsung, az Ariel, a Pepsi, a Mc'Donalds és több bank reklámjait. A díjazott reklámügynökségek között van például az ACG, a Cluso, a DDB, a McCann Erickson és a Café Creative.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!