A társaság ezen kívül elnyerte az Év Nagy PR Ügynöksége, valamint a következő kategóriadíjakat is:
- "Az Év Promóciós Eseménye": a General Motors számára végzett kampányért.
-
- "A Találmányok és Mérések Legjobb Felhasználásáért": a USA Pénzügyminisztériumának és Federal Reserve Bank "A papírszámlától a direkt elszámolásig" kampányáért.
-
- "Az Év Befektetői/Pénzügyi Kapcsolatok Kampánya": a Sempra Energy "Áramütés a hagyományos pénzügyi kommunikációnak" kampányáért.
-
[ajanlo=95][igazitas=left/]A társaság továbbra is figyel a szakmai utánpótlás kinevelésére, és ennek szellemében immár hatodik éve szponzorálja a PRWeek Év Diákja díját. Az idei győztes Josh Morton, az Illinoisi Egyetem hallgatója, aki a pénzdíjon kívül a cégnél letölthető szakmai gyakorlatot is nyert, derül ki a lapunkhoz ejuttatott sajtóközleményből.
A WS a New York-i tőzsdén jegyzett The Interpublic Group of Companies (IPG) leányvállalataként a világ egyik vezető PR ügynöksége. (Az IPG a világ egyik legnagyobb hirdetési és marketing szolgáltató vállalata.) Kiterjedt nemzetközi hálózatának köszönhetően globális piacvezető olyan PR-kulcsterületeken, mint a fogyasztói public relations, a public affairs és a vállalati kommunikációs tanácsadás. A cég ezen kívül piackutatási és a vizuális kommunikációs szolgáltatásokat is nyújt.
A Weber Shandwick budapesti irodája, a magyar piac egyik vezető kommunikációs tanácsadó cége 1990 óta működik Magyarországon. A cég által működtetett EUvonal 2004 májusában egyedüli közép-európai jelöltként bekerült a világ legrangosabb nemzetközi kommunikációs versenye, a SABRE Arany Díj jelöltjei közé. 2004 októberében az EUvonal honlapja a legjobb internetes PR eszköz díját nyerte a 4. PRince Award Nemzetközi Public Relations Film, Videó és Multimédia Fesztiválon.
Kapcsolódó anyag:
Intenzívebb kommunikációval erősíti imázsát a DHL