A Yahoo, amely az egyik legnagyobb amerikai internetes tartalomszolgáltató, második negyedéves eredménye a kedvező online reklámbevételek alakulásának köszönhetően jelentősen javult a tavalyi évi hasonló időszakához képest.
Míg tavaly 21,4 millió dollár nyereséget ért el a második negyedévben, addig idén 50,8 millió dollárra (11,6 milliárd forint !!!!) nőtt a cég profitja. Csak zárójelben a tavalyi évben a teljes magyar on-line marketing piac nagyságát 1,5-2 milliárd forintra becsülik a szakértők.
A remek eredmények ellenére a cég papírjainak értéke csökkent a Wall Streeten, mivel a befektetők nagyobb profitot vártak.
A cég közleménye szerint az idei évben az árbevétel 1,26-1,31 milliárd dollár lehet, amivel az amortizáció és a leírások előtt számolt üzemi eredmény 375-400 millió dollár körül alakulhat.
A Yahoo: több mint 100%-os profitbővülés
A Yahoo, amely az egyik legnagyobb amerikai internetes tartalomszolgáltató, második negyedéves eredménye a kedvező online reklámbevételek alakulásának köszönhetően jelentősen javult a tavalyi évi hasonló időszakához képest.