A németországihoz hasonló trendek figyelhetők meg a magyar médiában is, mind az elektronikus, mind a nyomtatott sajtót tekintve. Utóbbi területen - az előző negyedévekhez hasonlóan - a tavalyi negyedik negyedben tovább csökkent az országos politikai napilapok olvasótábora éves szinten, miközben a Blikk növekedést produkált. A magyar napilapok piacát tehát továbbra is magabiztosan vezeti a bulvárlap, derül ki a Matesz adataiból, amelyet az Origo Üzleti Negyed idéz.
Az eladási adatokat tekintve még mindig a Story a legnépszerűbb sajtótermék, melyből 2004 utolsó negyedévében átlagosan 367 616 darabot adtak el hétről hétre. Ugyanakkor az előző éves eladási adatoktól ez 4,7 százalékkal, a harmadik negyedétől pedig 3 százalékkal maradt el. Az azonos főszerkesztő által jegyzett Best magazin eladott példányainak száma éves szinten nőtt, 3,1 százalékkal.
2004 negyedik negyedévében több mint kétszázezer fogyott az eddig említetteken kívül a Nők Lapjából (átlagosan 299 387 darab), a Kiskegyedből (201 302) és a Vasárnapi Blikkből (217 181 darab) is.
Menedzsment Fórum
A bulvár a recept a német médiában is
A német televíziózásban továbbra is a széles tömegízlésnek megfelelni kívánó műsorszerkesztés az uralkodó, miközben a programok egyre inkább egy kaptafára készülnek. Hasonló trend figyelhető meg a magyar médiában is, ahol a bulvárújságok példányszáma a közelmúltban tovább nőtt.