Már a 45 százalékot is eléri az üzleti utasok aránya a Germanwings hálózatán, mondta el Marc-Kristian Gerdes, a német diszkont-légitársaság új regionális értékesítési és marketingigazgatója a Világgazdaságnak.
Az üzleti utasokat a diszkontcégek eredetileg nem tekintették célcsoportjuknak, az elmúlt két-három évben azonban egyre többen értékelik át stratégiájukat. A Germanwings több mint kétszáz céges ügyfelének kínál korlátozottan felhasználható kedvezményeket az online foglaláskor. Magyarországon egyelőre csak a SkyEurope és a Wizz Air léptetett életbe hasonló kedvezményrendszert.
A fapados járatok az üzleti utasokat is vonzzák
Már a 45 százalékot is eléri az üzleti utasok aránya a Germanwings hálózatán, mondta el Marc-Kristian Gerdes, a német diszkont-légitársaság új regionális értékesítési és marketingigazgatója a Világgazdaságnak.