Hogyan lehet sikeres egy céges pr-blog?

Blog: új kihívás a PR-felelősöknek
Ahhoz, hogy egy blog ismertté váljon, időre van szükség. Ezt is figyelembe kell vennie annak, aki kampányába ezt a csatornát is be kívánja építeni.
A másik lehetőség egy már létező, megfelelő témakörrel rendelkező blogot megnyerni az adott kampánytéma "befogadására". Ez sem könnyű feladat, hiszen az érzékeny közönség könnyen észreveszi egy új üzenet megjelenését, vagy egy téma hirtelen hangsúlyossá válását.
[ajanlo=1435][igazitas=left/]A pr-szakembereknek nem csak új csatornát, de új feladatokat is jelentenek a blogok. Az ezekben felmerülő, gyorsan elterjedő, majd gyakran a hagyományos média figyelmét is felkeltő ügyek jól mutatják, hogy a pr-felelősöknek ki kell dolgozni a blogok monitorozásának és a bennük felbukkanó válsággócok kezelésének módszereit.
A magyar cégek nem használnak blogot
A hazai pr-gyakorlatban a blog még szinte ismeretlen, ennek ellenére kár volna lemaradásról beszélni. A hazai blogszféra ugyan az elmúlt évben gyors növekedésnek indult, ennek további mértékét a hazai internethasználók számának alakulása határozza majd meg. Fáziskésésünk tulajdonképpen előnynek is tekinthető: tanulhatunk mások sikeres és sikertelen próbálkozásaiból.
Pécsi Ferenc
Forrás: Dotkommentár
Kapcsolódó anyagok:Újraéleszthetők a halott céges weboldalak A háztáji honlapépítés 10 leggyakoribb hibája Több mint félmillió évet blogoztak az amerikaiak Blog-marketing: az álruhás hirdetés Internetpenetráció: félrevezető számok tükrében