1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A francia Danone csoport eladja Amoy üzletágát - mely ázsiai szószok és mélyfagyasztott termékek gyártásával foglalkozik - a japán Ajinomoto cégnek 190 millió euróért. A csoport tájékoztatása szerint ez a több mint nettó 100 millió eurós többlet a 2006-os könyvelésben lesz tapasztalható.

Az Amoy üzletág Hong Kongban és Kínában bonyolítja üzletei jelentős részét, tavaly 77 millió euró értékben adott el árut, áll a közleményben. Ezen kívül a vállalat szállít még az Egyesült Államokba és az Egyesült Királyságba is. A márka domináns szereplője a szójaszószok és mélyfagyasztott levesek, a "dim sum" piacának.

A Danone csoport ázsiai portfoliótisztítása után három fő tevékenységre szeretne a jövőben koncentrálni, a tejtermékekre, az ásványvízre és egyéb alkoholmentes italokra, valamint a süteményekre. Az ázsiai piacon a vállalat 2004-ben több mint 2 milliárd eurót meghaladó forgalmat bonyolított.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Ismét kérője akadhat a Danone-nak
Nem pályázik a Cadbury Schweppesre a Pepsi és a Danone
Nem védi tovább az állam a Danone-t

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!