2p

A hagyományos imázskampányok köre szűkül, a pr-ügynökségek piacán elsősorban azoknak van jövőjük, akik komoly szakmai háttérmunkát igénylő elemzéseket készítenek, illetve uniós projektekhez kötődő kommunikációval foglalkoznak, derül ki a Napi Gazdaság cikkéből.

A Budapest Business Journal által az iparűzési adóalap nagysága szerint összeállított, hazai pr-ügynökségeket rangsoroló listán első helyen a [ajanlo=90][igazitas=left/] Noguchi Porter Novelli ügynökség áll. A cég vezetői elsősorban az egészségügyi divízióban, illetve az uniós projektekhez kapcsolódó kommunikációban látják az idei évben a legnagyobb lehetőségeket. A hagyományos reklámkampányok helyett pedig egyre inkább a pr-kampányok kerülhetnek előtérbe.

A második helyen álló M&H Communications vezetője szerint az erősödő árverseny, a reklámügynökség szolgáltatási körének bővülése, valamint az új piaci szereplők miatt is főleg a kutatási-elemzési megbízásokra érdemes koncentrálni, mert a hagyományos imázskampányokra vonatkozó megbízások köre leszűkült.

A Ferling PR & Communication az utóbbi két évben előtérbe került konfliktuskezelő, proaktív kommunikáció mellett szintén a döntéselőkészítés céljából végzett elemző háttérmunkának szán komolyabb szerepet. A negyedik helyen álló Capital Communications is a magas minőségben nyújtott kommunikációs szolgáltatások révén kívánja erősíteni piaci jelenlétét, valamint regionális projektek kidolgozására és kivitelezésére vállalkozik, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!