1p

Csökkent az elmúlt egy évben a diszkontok és a magyar élelmiszerláncok árszínvonala, a hipermarketeké változatlan maradt, míg a szupermarketeké némileg emelkedett, írja a Napi Gazdaság.

Hátravan még hazánkban az igazi diszkontboom. A Lidl legnagyobb német vetélytársa, az Aldi csak most bontogatja szárnyait Magyarországon, míg a hasonló profilú láncok sorra alakítják át termékkínálatukat. Az AC Nielsen piackutató 75 termékkategóriából álló kosarat állított össze, melynek figyelte az árszínvonalát.

Megállapításuk szerint két százalékkal mérséklődött az árszínvonal 2005 nyarára, az előző év hasonló időszakához képest, s a trend éves szinten is megfigyelhető. A diszkontoknál öt, a magyar tulajdonú élelmiszer-üzletláncoknál pedig kettő százalékos volt a mérséklődés. A szupermarket volt az egyetlen kategória, ahol emelkedést tapasztaltak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!