1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Csökkent az elmúlt egy évben a diszkontok és a magyar élelmiszerláncok árszínvonala, a hipermarketeké változatlan maradt, míg a szupermarketeké némileg emelkedett, írja a Napi Gazdaság.

Hátravan még hazánkban az igazi diszkontboom. A Lidl legnagyobb német vetélytársa, az Aldi csak most bontogatja szárnyait Magyarországon, míg a hasonló profilú láncok sorra alakítják át termékkínálatukat. Az AC Nielsen piackutató 75 termékkategóriából álló kosarat állított össze, melynek figyelte az árszínvonalát.

Megállapításuk szerint két százalékkal mérséklődött az árszínvonal 2005 nyarára, az előző év hasonló időszakához képest, s a trend éves szinten is megfigyelhető. A diszkontoknál öt, a magyar tulajdonú élelmiszer-üzletláncoknál pedig kettő százalékos volt a mérséklődés. A szupermarket volt az egyetlen kategória, ahol emelkedést tapasztaltak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!