Új, önkiszolgáló hirdetési rendszert mutatott be hétfőn a kereső-marketingre specializálódott amerikai Kanoodle, amely az online publikációk szindikált hírfolyamaihoz párosít reklámokat. A BrightAds RSS-néven futó rendszer a kulcsszavas keresők elvén működve választja ki a hírhez illő hirdetést.
[ajanlo=90][igazitas=left/] A Really Simple Syndication elnevezésű technológia, melynek segítségével a regisztrált felhasználók kedvenc online újságjuk legfrissebb címeit hívhatják le, már régóta komoly fejtörést okozott a fontosabb hírszerkesztőségek, befektetők és technológiai cégek számára egyaránt. A formátum mindeközben egyre nagyobb népszerűségre tett szert, de profitot egyelőre még nem sikerült termeltetni vele, írja a News.com.
A New York-i Kanoodle a San Francisco-i Moreoverrel karöltve már több mint hat hónapja teszteli az RSS-hirdetés lehetőségeit, amelyek sikeresnek bizonyultak. Az új alkalmazás segítségével még több online kiadó fogja tudni igénybe venni az automata hirdetési szolgáltatásokat. A három cég pedig megosztja egymás közt a bevételt, amely a hirdetésekre való kattintásból származik. Így a kisebb online szerkesztőségeknek is lehetőségük lesz arra, hogy tartalmaikból pénzhez jussanak.
Menedzsment Fórum
A hírfolyamot is hirdetéssel párosítanák az amerikai kiadók
Új, önkiszolgáló hirdetési rendszert mutatott be hétfőn a kereső-marketingre specializálódott amerikai Kanoodle, amely az online publikációk szindikált hírfolyamaihoz párosít reklámokat. A BrightAds RSS-néven futó rendszer a kulcsszavas keresők elvén működve választja ki a hírhez illő hirdetést.