A Microsoft Business Solutions az Axapta és a Navision termékekkel, valamint a tavaly bevezetett Microsoft CRM-mel van jelen a hazai piacon. „Az üzletág árbevétele 2004-ben több mint 50 százalékkal nőtt, ügyfeleink száma, pedig 54-gyel bővült, és így elérte a 160-at” - mondta Vityi Péter, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
Hazánk Európai Uniós csatlakozásával a magyar kis- és középvállalatoknak fel kell venniük a verseny a külföldi cégekkel, aminek elengedhetetlen feltétele a gondosan megtervezett és felépített informatikai háttér, a megfelelő üzleti szoftverek alkalmazása. Ezek segítésével elérhető a hatékonyság növelése, az üzleti folyamatok felgyorsítása, a partnerekkel való jobb együttműködés valamint az ügyfelek minőségibb kiszolgálása, amelyek mind kulcsfontosságú tényezők a versenyképesség megőrzése szempontjából. Mivel a hazai kkv-szektor vállalatainak nagyobb része még ezen fejlesztések előtt áll, így a Microsoft Business Solutions a 2005-ös évben is a piac további bővülését várja.
Menedzsment Fórum
A magyar piacon is sikeres a Microsoft ERP-megoldása
A Microsoft hazánkban, a változó üzleti igényekre reagálva, 2002-ben indította útjára a Microsoft Business Solutions üzletágát, mely ma már a kis- és középvállalkozássok legnagyobb ERP-szállítójává vált az IDC felmérése szerint.