2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarok fele még mindig csak alkalmilag vagy egyáltalán nem vásárol hipermarketekben és bevásárlóközpontokban, írja a Népszabadság az AC Nielsen piackutató cég Közép- és Kelet-Európára fókuszáló felmérése alapján.

A magyarok fele még mindig csak alkalmilag vagy egyáltalán nem vásárol hipermarketekben és bevásárlóközpontokban, írja a Népszabadság az AC Nielsen piackutató cég Közép- és Kelet-Európára fókuszáló felmérése alapján.

A felmérés eredményei szerint Lengyelország után hazánkban vannak legtöbben (a vásárlók 13 százaléka), akik egyáltalán nem látogatják a nagy bevásárlóközpontokat. A többi kelet-közép-európai országgal összehasonlítva Magyarországon a legnépszerűbbek a diszkontok: a vásárlók 11 százaléka rendszeresen itt költi el a pénzét, főleg a széles választék és a diszkontáruházak jó megközelíthetősége miatt.

A magyar vásárlók számára az elmúlt években fokozatosan egyre fontosabbá válnak a márkák. Főleg kedvenc kávéjukhoz és samponjukhoz, hajkondicionálójukhoz ragaszkodnak a vevők, 40, illetve 42 százalékuk akár másik üzletbe is elmegy, ha nem kapja meg a megszokott terméket. Az élelmiszerfogyasztás terén megfigyelhető, hogy egyre népszerűbbek az egészséges vagy annak hirdetett termékek, így az ivójoghurtok, kész saláták, palackozott vizek, írja a Népszabadság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!