2p

A magyarok fele még mindig csak alkalmilag vagy egyáltalán nem vásárol hipermarketekben és bevásárlóközpontokban, írja a Népszabadság az AC Nielsen piackutató cég Közép- és Kelet-Európára fókuszáló felmérése alapján.

A magyarok fele még mindig csak alkalmilag vagy egyáltalán nem vásárol hipermarketekben és bevásárlóközpontokban, írja a Népszabadság az AC Nielsen piackutató cég Közép- és Kelet-Európára fókuszáló felmérése alapján.

A felmérés eredményei szerint Lengyelország után hazánkban vannak legtöbben (a vásárlók 13 százaléka), akik egyáltalán nem látogatják a nagy bevásárlóközpontokat. A többi kelet-közép-európai országgal összehasonlítva Magyarországon a legnépszerűbbek a diszkontok: a vásárlók 11 százaléka rendszeresen itt költi el a pénzét, főleg a széles választék és a diszkontáruházak jó megközelíthetősége miatt.

A magyar vásárlók számára az elmúlt években fokozatosan egyre fontosabbá válnak a márkák. Főleg kedvenc kávéjukhoz és samponjukhoz, hajkondicionálójukhoz ragaszkodnak a vevők, 40, illetve 42 százalékuk akár másik üzletbe is elmegy, ha nem kapja meg a megszokott terméket. Az élelmiszerfogyasztás terén megfigyelhető, hogy egyre népszerűbbek az egészséges vagy annak hirdetett termékek, így az ivójoghurtok, kész saláták, palackozott vizek, írja a Népszabadság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!