1p

Lényegesen többet költ a magyar fogyasztó bútorra, háztartási gépre és szórakoztatóelektronikára, mint a cseh, a lengyel vagy a szlovák, sőt bútorra is többet szánunk a fenti államok polgárainál, derül ki a Napi Gazdaság által idézett elemzésből.

Míg a magyar háztartások 2004-ben átlag 229 eurót (60 ezer forintot) költöttek bútorokra, addig a lengyelek mindössze 62-t, a szlovákok pedig 53-at, derül ki a francia Cetelem Bank 2004-es trendeket feltáró fogyasztói elemzéséből.

Szintén a magyarok vezetik a listát a fehérárupiacon: míg a cseh háztartások tavaly átlagban 94, a lengyelek 47, a szlovákok 42 eurót szántak háztartási gépekre, addig a magyarok 116-ot. A Cetelem becslése szerint belföldön 2,3 százalékkal bővült ez a szegmens.

Szintén bőkezűek a magyar vásárlók a tavaly itthon 8 százalékos piacnövekedést produkáló szórakoztatóelektronika esetében is: ezen a területen még a spanyol és a portugál fogyasztókkal is versenyben vannak, írja a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!