1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Frissíti a magyar mobilhirdetési ajánlását az IAB Hungary, így nagyobb méretű bannerek jelenhetnek meg.

A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait. A Brindza Gábor (Madhouse, ügyvezető igazgató) vezette mobil munkacsoport a szükséges egyeztetéseket követően, a hazai piaci gyakorlat és a nemzetközi "best practice" figyelembevételével frissítette a hazai sztenderd hirdetési formátumokat mobil webre és mobil alkalmazásokba.

A már eddig is sztenderdnek tekintett 480x120 és 320x50 pixel (méretarány) mellé a 480x240, valamint a 300x250 méreteket kerültek elfogadásra, így az IAB Hungary immár összesen négy különféle mobilhirdetési formátumot tekint sztenderdnek a piacon.

Az ajánlást támogató és alkalmazó médiatulajdonosok, ügynökségek és szolgáltatók az "IAB mobile universal ad package" emblémájával jelezhetik, ha két-két formátum közül legalább egy-egy megtalálható portfóliójukban.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!