1p

A CLB Független Biztosítási Alkusz közelménye szerint a jelenlegi feltételek mellett alig van motorkerékpár, amelyikre cascót kötött volna a tulajdonosa.

Az autóbiztosításokat is kínáló tucatnyi biztosító közül alig néhánynál lehet motorkerékpárra cascót kötni, pedig a potenciális piac - becslések szerint - meghaladja a 100 ezret.

A CLB szerint a motorkerékpárok casco biztosítása legalább a duplája a terepjárókénak, így ahhoz, hogy a biztosítók ezen a piacon is terjeszkedjenek, díjat kell csökkenteniük. Összehasonlításuk szerint míg egy Suzuki Grand Vitara terepjáróra a legolcsóbb casco 79 ezer forintba, egy Suzuki V-Storm túramotorra 174 ezer forintba kerül. Ezen túl a motorkerékpárok casco vállalt kockázatai szűkebbek, mint a személyautóké, például nem vonatkoznak az extra felszerelésekre, illetve nincs bennük élet- és balesetbiztosítási elem sem.

Ilyen feltételekkel alig van motorkerékpár, amelyikre cascót kötött volna a tulajdonosa - jegyzi meg a CLB, hozzátéve: a díjat úgy kell megállapítani, hogy ne a márka, hanem a típus legyen a mérvadó.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!