Hainer szerint a VB hivatalos, általuk gyártott labdájából 10 millió darab eladására számít az idén. Az Adidas fociüzletének forgalmát minden bizonnyal segíti, hogy a gyártó öltözteti a német csapat mellett a francia és a spanyol nemzeti válogatottat is. A sportüzlet felfutása okán már tavaly mintegy száz új alkalmazottat vettek fel, az idén még további másfélszázat. Körülbelül 40 millió eurót fektetnek be egy szálloda és értékesítési bázis létrehozásába németországi központjukban.
A cégnek azonban nem minden világversennyel kapcsolatban van ilyen szerencséje. Az olimpiákról például kitiltották a vállalat márkajelzését, a híres három csíkot. A Nemzetközi Olimpiai Bizottság (NOB) döntése szerint 20 négyzetcentiméternél nagyobb emblémák nem jelenhetnek meg az olimpikonok felszerelésén. Így az Adidas-nak is vissza kell fognia magát, hiszen eddig a ruhák, mezek egész hosszán elnyúlt a cég jól ismert logója. A problémára a cég riválisai, a Puma és a Nike hívták fel a NOB figyelmét. A határozat már a 2006-os téli játékokat is befolyásolja - írta korábban az mfor.hu.
