
Három különböző bannert használnak a kampány viszonylag rövid - egy, illetve három hetes - időtartama alatt: peel-off bannert, super bannert, és sky bannert. A peel-off egy Magyarországon ritka kampányindítási forma, melynek eredeti verziója a német anyacégtől származik. A formátum különlegessége, hogy a hirdetésből alaphelyzetben csak egy fül látszik, s kattintásra nyílik le. Tehát a felhasználók csak akkor olvassák azt, ha érdekli őket. Ennek köszönhetően nagyon jó, 1,24-es átkattintási arányt sikerült elérni, ami közel két és félszerese az átlagosnak. A super banneren és a sky banneren futó hirdetések szintén eredményesek, jelenleg 0,8-as, illetve 0,6-os átkattintási arányt hoztak - derül ki a cég mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményéből.
A cég a jövő évben Németországban megrendezendő labdarúgó világbajnoksághoz is különleges ötletekkel járul hozzá: a december 9-i csoportbeosztás sorsolása napjától a világbajnokság arculatával nyomtatják ki a beszállókártyákat. A kártyán egy Airbus A340-es repülőgép focilabda-mintával kifestett orra látható, mely a Lufthansa és a világbajnokságnak otthont adó Németország szoros kapcsolatát jelképezi. A vállalat 40 repülőgép orrát festette ki.