2p

A Lufthansa légitársaság december elején az Adnetwork bevonásával online kampányba kezdett jegyárainak népszerűsítésére. A széles körű online hadjárat december 23-ig tart. A kampányban használt weboldalak kiválasztása során a legfontosabb szempont az adott oldal magas látogatottsága és az utazással kapcsolatos tematikája volt. A kampány elsősorban a kedvezőbb árfekvésű utakat kereső turistákat célozza meg.

Lufthansa beszállókártya

Három különböző bannert használnak a kampány viszonylag rövid - egy, illetve három hetes - időtartama alatt: peel-off bannert, super bannert, és sky bannert. A peel-off egy Magyarországon ritka kampányindítási forma, melynek eredeti verziója a német anyacégtől származik. A formátum különlegessége, hogy a hirdetésből alaphelyzetben csak egy fül látszik, s kattintásra nyílik le. Tehát a felhasználók csak akkor olvassák azt, ha érdekli őket. Ennek köszönhetően nagyon jó, 1,24-es átkattintási arányt sikerült elérni, ami közel két és félszerese az átlagosnak. A super banneren és a sky banneren futó hirdetések szintén eredményesek, jelenleg 0,8-as, illetve 0,6-os átkattintási arányt hoztak - derül ki a cég mfor.hu-hoz eljuttatott sajtóközleményéből.

A cég a jövő évben Németországban megrendezendő labdarúgó világbajnoksághoz is különleges ötletekkel járul hozzá: a december 9-i csoportbeosztás sorsolása napjától a világbajnokság arculatával nyomtatják ki a beszállókártyákat. A kártyán egy Airbus A340-es repülőgép focilabda-mintával kifestett orra látható, mely a Lufthansa és a világbajnokságnak otthont adó Németország szoros kapcsolatát jelképezi. A vállalat 40 repülőgép orrát festette ki.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!