1p

Egy most publikált vizsgálat szerint a nők gyakrabban vásárolnak a világhálón, mint a férfiak.

A Bank of Scotland által készített felmérés a BBC idézte. E szerint az internetet használó nők 22 százaléka, míg a férfiaknak csak a 12 százaléka vásárolt online. A férfiak megfontoltsága mögött persze az is állhat, hogy ők egy-egy vásárlás alkalmával jóval többet költenek, hiszen amíg a hölgyek átlagosan 70 fontot hagynak a virtuális kasszáknál, addig a férfiak 111 fontot is elköltenek az e-kereskedőknél.

A kutatás szerint a legnépszerűbb termékek a CD, a videókazetta, DVD, és a könyvek. A nők ugyanakkor a ruházati termékek esetében is nyitottak, hiszen 29 százalékuk vett ilyet az online boltokban, szemben a férfiaknál mért 15 százalékkal. A vásárlók korát vizsgálva a felmérés azt mutatta, hogy az internetes kiskereskedelemben a 25-34 éves korúak a leggyakoribb vevők, míg az 50 év felettiek meglehetősen ritkán hajtanak végre B2C tranzakciókat.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!