A Bank of Scotland által készített felmérés a BBC idézte. E szerint az internetet használó nők 22 százaléka, míg a férfiaknak csak a 12 százaléka vásárolt online. A férfiak megfontoltsága mögött persze az is állhat, hogy ők egy-egy vásárlás alkalmával jóval többet költenek, hiszen amíg a hölgyek átlagosan 70 fontot hagynak a virtuális kasszáknál, addig a férfiak 111 fontot is elköltenek az e-kereskedőknél.
A kutatás szerint a legnépszerűbb termékek a CD, a videókazetta, DVD, és a könyvek. A nők ugyanakkor a ruházati termékek esetében is nyitottak, hiszen 29 százalékuk vett ilyet az online boltokban, szemben a férfiaknál mért 15 százalékkal. A vásárlók korát vizsgálva a felmérés azt mutatta, hogy az internetes kiskereskedelemben a 25-34 éves korúak a leggyakoribb vevők, míg az 50 év felettiek meglehetősen ritkán hajtanak végre B2C tranzakciókat.
A nők a neten is szívesebben vásárolnak
Egy most publikált vizsgálat szerint a nők gyakrabban vásárolnak a világhálón, mint a férfiak.