Bár forgalma nőtt, a fekete-fehér nyomtatók árának átlagos 25, míg a színesek 50 százalékos árcsökkenése miatt apadt a Minolta árbevétele, nyilatkozta Kerényi Adrienn pr-menedzser a Világgazdaságnak. Az árcsökkentések hatására a tavalyi eredmény 70 millió forinttal 3,23 milliárdra csökkent.
Az árleszállítások eredményeként a Minolta 22 százalékos piaci részesedésével piacvezető lett a fekete-fehér digitális másológépek piacán, míg a színes lézernyomtatót forgalmazó cégek listáján 1030 értékesített darabbal a második.
Az idei év első két hónapjában a Minolta mintegy 451 millió forintos forgalmat ért el, fél tucat új irodatechnikai termék bevezetése mellett, írja a Világgazdaság.
A nyomtatók árcsökkenése húzta le a Minolta árbevételét
3,23 milliárd forintra csökkent a Konica Minolta Magyarország (KMM) Kft. tavalyi árbevétele, ami 70 millióval kevesebb a 2003-as bázis eredménynél.