1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyelőre nincsenek pontos adatok, de az bizonyos, hogy a társadalmi célú reklámok (tcr) elkészítése és megjelentetése évről évre nagyobb piacot jelent a kommunikációs iparágnak – olvasható a Napi Gazdaságban.

A közelmúltban lezajlott Effie reklámhatékonysági versenyt idén második alkalommal hirdették meg tcr kategóriában. Itt az Egészségügyi Minisztérium (Eüm) által megrendelt dohányzásellenes kampány érdemelte ki az arany minősítést.

A tcr kategóriában viszonylag szerények a kampánybüdzsék, az EüM-mel közbeszerzési eljárás után aláírt egy évre szóló megállapodás keretében a McCann Erickson Budapest Kft.-nek például összesen nettó 50-53 millió forint állt rendelkezésére több kampány lebonyolításához.

Ezt ellensúlyozza a jelentős médiakedvezmény, a McCann például átlagosan 77 százalékos árengedménnyel helyezhette el tavaly a tcr-kampányokat. Nagyobb - akár 90 százalékos - árengedményre a televíziók esetében lehet számítani, míg a nyomtatott sajtó jellemzően nem enged ennyit. Az ügynökségeknél ugyanakkor presztízsértékűvé válik közérdekű témában megjelenni, írja a Napi Gazdaság.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!