2p

Az autóhirdetések piaca, mely közel egy évtizede folyamatosan virágzik, kivéve a 2001-es visszaesést, jövőre nem bővül tovább, derül ki a Merril Lynch csütörtökön kiadott elemzéséből.

Az egyre növekvő amerikai autópiacon tapasztalható zavartság és aggódás miatt a jövő évi reklámköltésből jócskán le fognak faragni, közölte John Casesa iparági elemző. Majd hozzátette: az idei évre várható 11,4 milliárd dolláros ráfordítás jó, ha jövőre eléri a 11,5 milliárdot.

A két legnagyobb autóipari szereplő, a GM és a Ford is nehézségekkel küszködik hosszú hónapok óta, folyamatosan átszerveznek, leépítenek és próbálnak kiadásaikból hirdetés területén is lefaragni. Az elemező azonban nyugalomra int, hiszen az autógyártók új szériás modellekkel, a sokkal nagyobb versenyhelyzettel és re-brandingel is megpróbálkoznak a jövőben lanyhuló értékesítésüket feldobni.

Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, a Ford Motor Co. amerikai autógyártó öt észak-amerikai üzemének bezárását tervezi, amelyekben összesen 7 500 ember dolgozik. Ez a cég észak-amerikai alkalmazottainak mintegy 6 százalékát teszi ki.

A GM is gyárbezárással próbál védekezni, ezért bezárja kapuit az amerikai autógyártás utolsó mentsvárának számító, ultramodern GM gyár. A cég egy rossz üzleti húzás miatt kénytelen feladni az üzemet, írta az mfor.hu.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Öt üzemét zárja be a Ford, 7500 állás forog veszélyben
Bezárja kapuit az amerikai autógyártás fellegvára
Megelőzhetik a japán autógyárak a GM-et Amerikában
4000 fehérgallérostól válik meg a Ford
Drákói megszorításokat tervez a GM

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!