1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Külön csapatot állított fel a Zenith Optimedia Multicultural Direct az USA-ban élő, spanyolul beszélő fogyasztók elérésére. Ez a csoport a kutatások szerint még jóval fogékonyabb a reklámokra, mint a "született" amerikaiak.

Latin nőknek latinokkal

Nem elégedett meg a Zenith azzal, hogy vezetőségében spanyolul tudókat is alkalmazzon, külön csapatot is felállított az országban egyre nagyobb számban élő, sokszor csak spanyolul beszélő fogyasztók elérésére. A Zenith a lépéstől azt reméli, hogy sokkal személyre szabottabb szolgáltatást tud nyújtani a fittness, a gyógyszeripar és műszaki ágazatban lévő ügyfeleinek, s új megrendelőket is toboroz a spanyol vállalatok közül. "A latin-amerikaiak még nem fáradtak bele annyira a reklámokba, mint az amerikaiak, sokkal jobban reagálnak a direkt-marketing módszerekre is", fogalmazott a Zenith egyik munkatársa.

A lépés nem újkeletű, idén 12. alkalommal rendezik meg január végén azt a konferenciát, ahol kifejezetten az USA-ban élő spanyolajkúaknak, illetve a Latin-Amerikában élőknek készítendő reklám lesz a fő téma.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!