
Nem elégedett meg a Zenith azzal, hogy vezetőségében spanyolul tudókat is alkalmazzon, külön csapatot is felállított az országban egyre nagyobb számban élő, sokszor csak spanyolul beszélő fogyasztók elérésére. A Zenith a lépéstől azt reméli, hogy sokkal személyre szabottabb szolgáltatást tud nyújtani a fittness, a gyógyszeripar és műszaki ágazatban lévő ügyfeleinek, s új megrendelőket is toboroz a spanyol vállalatok közül. "A latin-amerikaiak még nem fáradtak bele annyira a reklámokba, mint az amerikaiak, sokkal jobban reagálnak a direkt-marketing módszerekre is", fogalmazott a Zenith egyik munkatársa.
A lépés nem újkeletű, idén 12. alkalommal rendezik meg január végén azt a konferenciát, ahol kifejezetten az USA-ban élő spanyolajkúaknak, illetve a Latin-Amerikában élőknek készítendő reklám lesz a fő téma.
Menedzsment Fórum