1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német Aldi kiskereskedelmi áruházlánc szeretne betörni a szlovák piacra, ahol a második számú német diszkontlánc, a Lidl már megvetette a lábát.

Az Aldi egy tanulmány elkészítésével bízta meg a Terno piackutató intézetet - írta pénteki számában az Sme. Az intézet kutatója szerint az Aldi két éven belül meg fogja nyitni első áruházát Szlovákiában, ugyanakkor elemzők szerint nem lesz képes a Lidlénél alacsonyabb árakat kínálni, adja hírül az MTI.

Mint ismert, a Lidlnek Németországban az Aldi a legnagyobb vetélytársa. Míg az elmúlt években mindkettő cég sok esetben kétszámjegyű növekedést produkált forgalmát tekinve, tavaly ősszel megfordult a pozitív trend. Az aktuális jelentés szerint az Aldi szeptemberben 3, a Lidl pedig 6 százalékos bevételcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni hazai piacán.

Elemzők szerint a Penny és a Plus az utóbbi időben sikeresebben szerepel a telített német piacon, mint két vetélytársa.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!