Az Aldi egy tanulmány elkészítésével bízta meg a Terno piackutató intézetet - írta pénteki számában az Sme. Az intézet kutatója szerint az Aldi két éven belül meg fogja nyitni első áruházát Szlovákiában, ugyanakkor elemzők szerint nem lesz képes a Lidlénél alacsonyabb árakat kínálni, adja hírül az MTI.
Mint ismert, a Lidlnek Németországban az Aldi a legnagyobb vetélytársa. Míg az elmúlt években mindkettő cég sok esetben kétszámjegyű növekedést produkált forgalmát tekinve, tavaly ősszel megfordult a pozitív trend. Az aktuális jelentés szerint az Aldi szeptemberben 3, a Lidl pedig 6 százalékos bevételcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni hazai piacán.
Elemzők szerint a Penny és a Plus az utóbbi időben sikeresebben szerepel a telített német piacon, mint két vetélytársa.
MTI/Menedzsment Fórum
A szomszédba készül a Lidl legnagyobb vetélytársa
A német Aldi kiskereskedelmi áruházlánc szeretne betörni a szlovák piacra, ahol a második számú német diszkontlánc, a Lidl már megvetette a lábát.