1p

A német Aldi kiskereskedelmi áruházlánc szeretne betörni a szlovák piacra, ahol a második számú német diszkontlánc, a Lidl már megvetette a lábát.

Az Aldi egy tanulmány elkészítésével bízta meg a Terno piackutató intézetet - írta pénteki számában az Sme. Az intézet kutatója szerint az Aldi két éven belül meg fogja nyitni első áruházát Szlovákiában, ugyanakkor elemzők szerint nem lesz képes a Lidlénél alacsonyabb árakat kínálni, adja hírül az MTI.

Mint ismert, a Lidlnek Németországban az Aldi a legnagyobb vetélytársa. Míg az elmúlt években mindkettő cég sok esetben kétszámjegyű növekedést produkált forgalmát tekinve, tavaly ősszel megfordult a pozitív trend. Az aktuális jelentés szerint az Aldi szeptemberben 3, a Lidl pedig 6 százalékos bevételcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni hazai piacán.

Elemzők szerint a Penny és a Plus az utóbbi időben sikeresebben szerepel a telített német piacon, mint két vetélytársa.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!