2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A tévéműsorokban és mozifilmekben elhelyezett termékek nagy hatást gyakorolnak az amerikai fogyasztókra, írja az Adweek.com a MindShare kutatására hivatkozva.

Az 1200 fő megkérdezésén alapuló vizsgálat szerint a nézők nyolcvan százaléka pozitívan áll hozzá a filmekben, tévéműsorokban "véletlenül" felbukkanó termékekhez; egyharmaduk állította, hogy vásárolt is már ilyen módon reklámozott árut. A termékelhelyezés iránt a leginkább a 18 és 49 év közöttiek fogékonyak, ebben a korcsoportban a megkérdezettek hetven százaléka tartja valószínűnek, hogy egyszer kipróbálja a filmekben látott terméket. Az ötven éven felüliek körében ez az arány csak 28 százalék. A termékelhelyezés sikerét a fogyasztók neme vagy háztartásuk jövedelme nem befolyásolja.

[ajanlo=95][igazitas=left/]A vizsgálat arra is rámutatott, hogy a nézők 46 százaléka számára a legfontosabb szempont, hogy az adott termék mennyire illeszkedik bele a műsor szövetébe, bár 37 százalékuk szerint "a termékelhelyezés általában rendben van".

A felmérés szerint a termékek filmekben, tévéműsorokban való szerepeltetése ma az egyik legfontosabb eszközzé vált a fogyasztókkal való kapcsolattartásban, amit a cégek egyre gyakrabban építenek bele marketingstratégiájukba - a megkérdezettek kétharmada állította, hogy gyakrabban találkozik ezzel a jelenséggel, mint egy évvel korábban.

Egy dolgot azonban nem szabad figyelmen kívül hagyni: idén a fogyasztók 12 százaléka tanúsított egyértelműen negatív attitűdöt a termékelhelyezés iránt, ami pontosan duplája az egy évvel ezelőtt mért értéknek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!