A piac legjobbjának számító vállalatoknál helyezkedhetnek el azok a szerencsés indiai jelentkezők, akik vállalják, hogy álláskeresésük nehézségeit megosztják a nagyérdeművel. A játékban olyan cégek vállalták a szereplést, mint az Aviva életbiztosító, a Flextronics vagy az LG Electronics. A részvételért cserébe néhány jól képzett munkaerővel bővíthetik csapatukat a műsor végén.
Az állás-show ötletét a szervezőknek az adta, hogy így teremtsenek lehetőséget az Indiában élő sok ezer tehetséges fiatalnak, hogy bekerülhessenek álmaik munkahelyére. A tervek szerint 26 részben követhetik nyomon az álláskeresők hányattatásait a nézők februártól hetente egyszer.
Az első adás után az érdeklődők jelentkezési lapot küldenek az általuk preferált vállalat hr-osztályára, ahol kiértékelik a beérkezetteket és öt szerencsés Bombay-be repülhet a felvételekre. A show-elemekkel tarkított megmérettetés a szervezők reményei szerint felkészítheti a pályakezdőket a munkavállalással járó nehézségekre. A jelentkezők pedig saját bőrükön tapasztalják meg, milyen területen kell erősíteniük, ha esetleg lemaradnak az áhított állásról.
Az indiai ötlet korántsem egyedi, tavaly Nagy-Britanniában rendeztek valóságshow-t "Ki alkalmazna?" címmel. A program koncepciója némileg eltért a most készülőtől. A brit adásban a legrosszabbul szereplőket készítette fel egy tapasztalt szakértő, hogy jobb esélyekkel induljanak a következő interjún.
Menedzsment Fórum