1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Next divatkereskedelmi cég hazai megjelenése ugyan nem húzza ki a kátyúból a magyar textilipart, ám jobb pozícióba kerülhetnek a beszállítók a távol-keletiekkel szemben, írja a Napi Gazdaság.

Múlt héten nyitotta meg első magyarországi üzletét Nagy-Britannia legnépszerűbb divathálózata, a Next, melyet 1982-ben alapítottak. Jelenleg 14 országban 370 üzlete és 50 franchise-partnere van. A távol-keleti beszállítók mellett román, ukrán, bolgár és magyar partnerekkel is dolgozik a vállalat. A magyar tulajdonosok a lap információja szerint a hazai rendelési mennyiség növelésére kérték az angol vállalkozást, amiről a közeljövőben tárgyalnak majd.

Ugyan a textilipar helyzetére nem nyújt tökéletes megoldást a Next, ám a hazai üzlethálózathoz szükséges árumennyiséget itthon is előállíthatják, amivel jelentős szállítási és adminisztrációs költséget spórol a cég. Mivel általában kis tételű zakóról, öltönyről van szó a nagy mennyiséghez szokott távol-keleti varrodákkal különben is nehezebb a szerződés, számol be a Napi Gazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!