Múlt héten nyitotta meg első magyarországi üzletét Nagy-Britannia legnépszerűbb divathálózata, a Next, melyet 1982-ben alapítottak. Jelenleg 14 országban 370 üzlete és 50 franchise-partnere van. A távol-keleti beszállítók mellett román, ukrán, bolgár és magyar partnerekkel is dolgozik a vállalat. A magyar tulajdonosok a lap információja szerint a hazai rendelési mennyiség növelésére kérték az angol vállalkozást, amiről a közeljövőben tárgyalnak majd.
Ugyan a textilipar helyzetére nem nyújt tökéletes megoldást a Next, ám a hazai üzlethálózathoz szükséges árumennyiséget itthon is előállíthatják, amivel jelentős szállítási és adminisztrációs költséget spórol a cég. Mivel általában kis tételű zakóról, öltönyről van szó a nagy mennyiséghez szokott távol-keleti varrodákkal különben is nehezebb a szerződés, számol be a Napi Gazdaság.