A TV2 interaktív felületeit működtető New Media Osztály összeolvad az Üzletfejlesztési Osztállyal. Az összevonással a tévécsatorna internetes portáljának üzemeltetéséért, a telekommunikációs alkalmazásokért és a Text szolgáltatásokért felelő csoportok az eddigieknél szorosabban együttműködnek majd a non-spot marketingmegoldásokat értékesítő Üzletfejlesztési Osztállyal.
A két részleg, a jelenlegi üzletfejlesztési igazgató, Fülöp Tamás vezetésével, Üzletfejlesztés és Digitális Média Osztály néven működik tovább. Jakab Richárd, a New Media Osztály vezetője 2006. január 1-től távozik a kereskedelmi csatornától.
A jelenlegi üzletfejlesztési igazgató szerint "az új szervezeti struktúrában lehetőség nyílik arra, hogy a non-spot értékesítő csapat jobban belelásson az interaktív részlegek munkájába. Könnyebb lesz meglátni a reklámlehetőségeket, kidolgozni az egyedi marketingmegoldásokat". Fülöp Tamás a megalakulása óta, azaz három éve vezeti a TV2 Üzletfejlesztési Osztályát. Jó néhány éves tapasztalattal rendelkezik a tévés piacon, hiszen korábban a Viva Televíziónál volt kereskedelmi igazgató, illetve az RTL Klubnál dolgozott szponzorációs menedzserként.
Szintén január 1-től a Promóciós Marketing Csoport átkerül a Kreatív Igazgatóságra, ahol a jelenlegi Marketing és PR Osztállyal egyesül.
Menedzsment Fórum