2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Közel kétéves működésének legmagasabb, 365 millió forintos negyedéves árbevételét érte az idei év júliustól szeptemberig tartó időszakában az Orangeways, amely immár nyereséget termel.

A társaság az év egészére 1,1 milliárd forintot meghaladó bevételt és 320 ezer utast vár, derül ki az mfor.hu-hoz eljuttatott közleményből.

A 64 buszos flottát üzemeltető társaság jelenleg 45 nemzetközi célállomásra közlekedtet menetrend szerinti járatokat, emellett a Gemenc Volán területén belföldi helyi- és helyközi járatai is vannak. Ezen túl - az illetékes minisztérium elutasító döntése ellenére - továbbra is készül állami finanszírozás nélküli, prémium szintű belföldi személyszállítási szolgáltatásainak elindítására.

Az Orangeways elsősorban a légitársaságokéhoz hasonló szolgáltatási struktúrájú nemzetközi autóbuszjáratairól ismert a hazai piacon: az autóbusz-szegmensben ma még egyedülálló online foglalási és fizetési rendszere van, és összességében a repülésben megismert költséghatékony működési modellt alkalmazza.

A cég emellett már aktív szerepet játszik a helyi és belföldi közlekedésben is. "2009-ben a cég árbevételének több mint harmada ebből a szegmensből várható" – mondta Kovács Miklós, az Orangeways vezérigazgatója.

Városi tömegközlekedésben is erősítenének

A társaság a határokon túl Szarajevó tömegközlekedésének üzemeltetésére készül, itthon pedig a Gemenc Volán alvállalkozójaként növelte járatai számát az év eddigi időszakában. Emellett olyan jelentősebb helyi közlekedési pályázatokon is indul, mint a BKV, illetve Baja és Gödöllő városi tömegközlekedésére vonatkozó tender.

"Az Orangeways következő három évre vonatkozó távlati terveiben mintegy 1000-1500 saját és alvállalkozói buszjárat üzemeltetése szerepel, ami a hazai buszállomány mintegy 15 százalékát jelentené. A társaság ezzel a 2012-es hazai piacnyitás idejére jelentős magyar tulajdonú, a kelet-közép-európai régióban is meghatározó méretű, multinacionális közlekedési szolgáltatóvá nőheti ki magát" – jegyezte meg Kovács Miklós.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!