2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Közel kétéves működésének legmagasabb, 365 millió forintos negyedéves árbevételét érte az idei év júliustól szeptemberig tartó időszakában az Orangeways, amely immár nyereséget termel.

A társaság az év egészére 1,1 milliárd forintot meghaladó bevételt és 320 ezer utast vár, derül ki az mfor.hu-hoz eljuttatott közleményből.

A 64 buszos flottát üzemeltető társaság jelenleg 45 nemzetközi célállomásra közlekedtet menetrend szerinti járatokat, emellett a Gemenc Volán területén belföldi helyi- és helyközi járatai is vannak. Ezen túl - az illetékes minisztérium elutasító döntése ellenére - továbbra is készül állami finanszírozás nélküli, prémium szintű belföldi személyszállítási szolgáltatásainak elindítására.

Az Orangeways elsősorban a légitársaságokéhoz hasonló szolgáltatási struktúrájú nemzetközi autóbuszjáratairól ismert a hazai piacon: az autóbusz-szegmensben ma még egyedülálló online foglalási és fizetési rendszere van, és összességében a repülésben megismert költséghatékony működési modellt alkalmazza.

A cég emellett már aktív szerepet játszik a helyi és belföldi közlekedésben is. "2009-ben a cég árbevételének több mint harmada ebből a szegmensből várható" – mondta Kovács Miklós, az Orangeways vezérigazgatója.

Városi tömegközlekedésben is erősítenének

A társaság a határokon túl Szarajevó tömegközlekedésének üzemeltetésére készül, itthon pedig a Gemenc Volán alvállalkozójaként növelte járatai számát az év eddigi időszakában. Emellett olyan jelentősebb helyi közlekedési pályázatokon is indul, mint a BKV, illetve Baja és Gödöllő városi tömegközlekedésére vonatkozó tender.

"Az Orangeways következő három évre vonatkozó távlati terveiben mintegy 1000-1500 saját és alvállalkozói buszjárat üzemeltetése szerepel, ami a hazai buszállomány mintegy 15 százalékát jelentené. A társaság ezzel a 2012-es hazai piacnyitás idejére jelentős magyar tulajdonú, a kelet-közép-európai régióban is meghatározó méretű, multinacionális közlekedési szolgáltatóvá nőheti ki magát" – jegyezte meg Kovács Miklós.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!