1p

Az amerikai autógyártó új értékesítési csatornát szeretne kialakítani, a világ egyik legnagyobb online kereskedelmi platformjával lépnének partnerségre.

Az Alibabán lehetne Ford autókat venni, ez a gyártó legújabb ötlete. A Ford és a kínai Alibaba partnerségi megállapodást köthet, melynek értelmében az Alibaba Tmall webáruház felvenné kínálatába a Ford autóit. A megállapodást a Reuters értesülése szerint ma írhátjak alá, írta  reggeli összefoglalójában az Equilor.
 

A Ford ezzel együtt a kínai piacon tesztelheti az úgynevezet "gépjármű automatáka"t is. Ez annyiban térne el a Tmall-os koncepciótól, hogy nem a Ford franchise hálózata szállítaná le a neten megrendelt autót, hanem egy többszintes garázsban a - kiskereskedőt kihagyva - vásárló maga választhatja ki a járművet és fizetheti ki. 
 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!