3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az amerikai számítógépgyártó óriás, az Apple váltotta a márkák trónján a Google-t a Brandchannel magazin kétezer szakértő bevonásával készített felmérésében. A legmeglepőbb eredmény azonban az arab csatorna, az Al Jazeera, amelyet a szakemberek az ötödik legbefolyásosabb márkának tituláltak.

Az amerikai számítógépgyártó óriás, az Apple váltotta a márkák trónján a Google-t a Brandchannel magazin kétezer szakértő bevonásával készített felmérésében. A legmeglepőbb eredményt azonban az arab csatorna, az Al Jazeera szolgáltatta, amelyet a szakemberek az ötödik legbefolyásosabb márkának tituláltak.

"Az iraki és afganisztáni események kapcsán rengeteg embert foglalkoztatnak az onnan érkező hírek, de a legfontosabb hírforrások mind a nyugati világ nézőpontjából tudósítanak az eseményekről. Az Al Jazeera ezzel szemben valódi alternatívát kínál" - magyarázta a felmérést készíttető Brandchannel szerkesztője, Robin Rusch a meglepő eredményt a Reutersnek.

Az éves felmérés során a szakértőket arra kérték, az egyes márkákat az emberek életére gyakorolt hatásuk szerint rangsorolják, figyelmen kívül hagyva annak gazdasági erejét. Ezért történhetett meg, hogy a Coca-Cola, amelynek üzleti eredménye alapján bérelt helye van a cégeket rangsoroló listák élén, ezúttal sem a globális, sem a regionális felsorolásban nem található az első öt között.

Rusch elismeri, hogy a megkérdezettek szakmai hozzáértése befolyásolhatta a felmérés végeredményét, ennek ellenére tudomásul kell venni, mondja, hogy [ajanlo=90][igazitas=left/] hatásában az Al Jazeera vetekszik az olyan márkaóriásokkal, mint a Nokia és a Starbucks. Az Apple, melynek iPod -ja a walkman-korszakot követő legnépszerűbb hordozható zenelejátszó-eszköz lett -, mind a nemzetközi, mind az észak-amerikai lista élére került, a második helyre szorítva vissza a Google-t.

Az előkelő harmadik helyen végzett a svéd lakberendezési hálózat, az Ikea, amely immár 35 országban kínálja praktikus bútorait, míg a mindenütt jelenlévő Starbucks-nak a negyedik hely jutott.

Nemzetközi rangsor:

1. Apple
2. Google
3. Ikea
4. Starbucks
5. Al Jazeera

Közép- és Dél-Amerika:

1. Cemex
2. Corona
3. Bacardi
4. Bimbo
5. Vina Concha y Toro

Ázsia és a csendes-óceáni térség:

1. Sony
2. Samsung
3. LG
4. Toyota
5. Lonely Planet

Európa és Afrika:

1. Ikea
2. Virgin
3. H&M
4. Nokia
5. Al Jazeera

Észak-Amerika:

1. Apple
2. Google
3. Target
4. Starbucks
5. Pixar

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!