1p

Az Aston Martint találták a legdögösebb márkának Angliában, melyben jelentős szerepet játszott az autógyártó James Bond filmekkel való kapcsolata, állítja egy felmérés.

Az Aston Martint találta a legdögösebb márkának a Superbrands független márkakutató vállalat, mely több mint kétezer vásárlót kérdezett meg. A második helyen az iPod szerepel, melyet a YouTube és a dán hi-fi vállalat, a Bang and Olufsen követ, írja a BBC News.

"A Casino Royal sikere után újra összekapcsolódott a britek fejében az autó a 007-es ügynökkel" - áll a Superbrands közleményében. Az autógyártó - melyet márciusban 479 millió fontért vett meg egy angliai konzorcium a Fordtól - az 1964-es Goldfingerben jelent meg először a Bond-filmekben.

A listán az ötödik helyen a Google amerikai keresőóriás, majd a Sony játékkonzolja, a PlayStation szerepel. A Top10-es lista hetedik helyére az Apple számítógépgyártó került, majd ezt követi az Agent Provocateur fehérnemű márka, a Nintendo és a Virgin Atlantic.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!