1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az Aston Martint találták a legdögösebb márkának Angliában, melyben jelentős szerepet játszott az autógyártó James Bond filmekkel való kapcsolata, állítja egy felmérés.

Az Aston Martint találta a legdögösebb márkának a Superbrands független márkakutató vállalat, mely több mint kétezer vásárlót kérdezett meg. A második helyen az iPod szerepel, melyet a YouTube és a dán hi-fi vállalat, a Bang and Olufsen követ, írja a BBC News.

"A Casino Royal sikere után újra összekapcsolódott a britek fejében az autó a 007-es ügynökkel" - áll a Superbrands közleményében. Az autógyártó - melyet márciusban 479 millió fontért vett meg egy angliai konzorcium a Fordtól - az 1964-es Goldfingerben jelent meg először a Bond-filmekben.

A listán az ötödik helyen a Google amerikai keresőóriás, majd a Sony játékkonzolja, a PlayStation szerepel. A Top10-es lista hetedik helyére az Apple számítógépgyártó került, majd ezt követi az Agent Provocateur fehérnemű márka, a Nintendo és a Virgin Atlantic.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!