3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az első adás számait követően azt valószínűsítettük, hogy az Éden Hotel ha nem is kezdett erősen, de elkezd felfele kapaszkodni. Öt adást követően ennek egyelőre nem látjuk a nyomát.

A bulvár mélyebb bugyraiba visz a múlt héten indult Éden Hotel, ahogy a vasárnap lezárult Való Világ is. Az immár hetedik szériáját záró valóságshow az RTL Klub egyik leánycsatornáján, az RTL II-nek a kínálatában szerepelt. A műsor teljesítménye csak időnként volt figyelemre méltó, tartósan ugyanis nem tudta átlépni a 10 százalékos közönségarányt. Pedig ebben a szériában is jónéhány meghökkentő személy és jelenet volt.

Látva a szereplők összetételét -, ha az exhibicionistákat nézzük - a női vonal ezúttal erősebbnek tűnt, elég csak a bulvársajtóban igen sokat emlegetett Fannira, vagy Edinára gondolni. Ennek ellenére, ahogy a korábbi hat alkalommal, úgy most is egy fiú nyerte a valóságshowt, ráadásul egy nem túl élénk karakter.



Míg a Való Világ hatodik évada után nagyon gyorsan elkezdődött a következő széria előkészítése, addig a reality folytatását illetően most inkább kivárás látszik. Az RTL vezetői eddig nem erősítették meg egyértelműen, hogy mikor lesznek új lakói a villának, amihez minden bizonnyal az is hozzájárul, hogy bár egyenletes szintet hozott a nézettség, ám az nem volt kimagasló.

A TV2 és az Éden Hotel esetében is a számokkal van egyelőre gond. A műsor 15 százalék feletti közönségaránnyal startolt, ám a következő három napban mélyrepülésbe került, és csak pénteken fordult meg a trend. Eközben a szaftos pletykák csepegtetése rögtön beindult, a bulvársajtóban már olvashattunk Berki Krisztián románcáról, majd arról szóltak a hírek, hogy egy később adásba kerülő páros együttlétének felvételei kikerültek az internetre.

A hírverés tehát megvan, így továbbra is növekvő nézőszámot várhatunk. Más kérdés, hogy erősen elgondolkodtató lesz, ha a második hét vége sem hoz fellendülést, ráadásul úgy, hogy már a Való Világgal sem kell küzdeni.

A nézők sikertelen csábításáról persze a köztévé is tudna mesélni. Az Eurovíziós Dalverseny hazai állomása, A Dal című műsor döntője ugyanis két éve a kereskedelmi célcsoportban az egyik legnépszerűbb volt. A Bye Alex fémjelezte döntő egy része ugyanis nézettségben verte a konkurens kereskedelmi adók számait. Ettől a tavalyi finálé már némileg elmaradt, de még mindig igen erősnek tűnt. Idén azonban már ezt sem tudjuk elmondani. Az M1 átlagos nézőszámaihoz képest ugyan magas eredményeket láttunk, ám a műsoridő alatt egyetlen félórás idősáv sem volt, amelyet megnyert volna a kereskedelmi célcsoportban.

A múlt héten egyébként a kereskedelmi célcsoportban (18-49 évesek) 19 és 23 óra között az RTL Klubot átlagosan a tévé előtt ülők 19,1 százaléka követte, míg a TV2 11,5 százalékig jutott. Az RTL-es kábelcsatornák közül ezúttal is a Cool volt a jobb (6,8% SHR), a F+ (6,1% SHR) pedig a negyedik helyre szorult. A középmezőny ugyanakkor úgy tűnik, ismét erősen ketté vált, a Viasat3 (4,1% SHR) és az M1 (3,4% SHR) csak egymással van versenyben.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!