2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az üdítőitalgyártó-óriás Coca-Cola új marketingkampányt indít, egy új az Élet napos oldalát dicsőítő 1979-es Monthy Python filmbetét dal címére hajazó, az Élet kólás oldala (The Coke side of Life) szlogennel.

A régi rozsdás szlogenek elkopnak

Az új hirdetések először Észak-Amerikában a 2006. februárjában tartandó torinói Téli Olimpiával egyidőben debütálnak, közölte a cég. Mint arról az mfor.hu is beszámolt, a legnagyobb kólagyártó részvényei értéke az utóbbi 7 évben

felére csökkent

, és nem bírta a fogyasztókért zajló versenyt az egészségesebb üdítőitalok terén.

Mary Minnick a Coke marketingvezére szerint a lépéssel a cég italai közelebb kerülhetnek a fogyasztókhoz. "Vannak idők vagy pillanatok, mikor csak a Cola az egyetlen megoldás, mi pont erre a pillanatra építünk" - tette hozzá a Minnick.

A társaság lassan növekvő értékesítésével és egy szélesebb spektrumú termékportfolióval próbál magán segíteni. A vállalat októberben 37 százalékos harmadik negyedéves profitnövekedést ért el, ami jóval meghaladja az előző negyedéves 9 százalékot. A cég folyamatosan cseréli le ízesített kóla üdítőitalait, hogy megfeleljen az újabb és újabb igényeknek, értesült a BBC.

A Coke az üdítőital fogyasztás mögött rejlő pszichológiát vizsgálta, hogy jobban megértse mikor, miért mit isznak a fogyasztók, közölte Minnick.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Megváltóként várja a Coca-Cola a vb-t
Megújította a Fifa-szponzorálását a Coca-Cola
Leáldozik a káros Coca-Cola termékek kora
Egy mexikói kisbolt lenyomta a Coca-Colát
Nem lesz több vaníliás és citromos Coca-Cola Amerikában

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!