Az új hirdetések először Észak-Amerikában a 2006. februárjában tartandó torinói Téli Olimpiával egyidőben debütálnak, közölte a cég. Mint arról az mfor.hu is beszámolt, a legnagyobb kólagyártó részvényei értéke az utóbbi 7 évben
felére csökkent, és nem bírta a fogyasztókért zajló versenyt az egészségesebb üdítőitalok terén.
Mary Minnick a Coke marketingvezére szerint a lépéssel a cég italai közelebb kerülhetnek a fogyasztókhoz. "Vannak idők vagy pillanatok, mikor csak a Cola az egyetlen megoldás, mi pont erre a pillanatra építünk" - tette hozzá a Minnick.
A társaság lassan növekvő értékesítésével és egy szélesebb spektrumú termékportfolióval próbál magán segíteni. A vállalat októberben 37 százalékos harmadik negyedéves profitnövekedést ért el, ami jóval meghaladja az előző negyedéves 9 százalékot. A cég folyamatosan cseréli le ízesített kóla üdítőitalait, hogy megfeleljen az újabb és újabb igényeknek, értesült a BBC.
A Coke az üdítőital fogyasztás mögött rejlő pszichológiát vizsgálta, hogy jobban megértse mikor, miért mit isznak a fogyasztók, közölte Minnick.
Kapcsolódó anyagok:
Megváltóként várja a Coca-Cola a vb-t
Megújította a Fifa-szponzorálását a Coca-Cola
Leáldozik a káros Coca-Cola termékek kora
Egy mexikói kisbolt lenyomta a Coca-Colát
Nem lesz több vaníliás és citromos Coca-Cola Amerikában