2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Franciaország és Nagy-Britannia közötti Csalagutat üzemeltető Eurotunnel csökkent árbevétele miatt új stratégiával és a költségek csökkentésével igyekszik visszaszerezni piaci pozícióit, elsősorban az olcsó légitársaságokkal szemben.

A Franciaország és Nagy-Britannia közötti Csalagutat üzemeltető Eurotunnel csökkenő árbevétele miatt új stratégiával és a költségek visszafogásával igyekszik visszaszerezni piaci pozícióit, elsősorban az olcsó légitársaságokkal szemben.

Ahogy azt a a Menedzsment Fórum korábban megírta, az utasforgalom csökkenésében főleg a diszkont légitársaságok közötti árverseny érezteti hatását. Míg a Csalagúton való átkelés egy személyautónak oda-vissza 100-200 font, addig egy repülőjegyet egy irányba már 35 fontért is meg lehet venni.

A vállalat vezérigazgatójának tájékoztatása szerint a cég új stratégiát dolgoz ki a teher- és személyforgalomra és tovább csökkenti a kiadásokat. Jean-Louis Raymond szerint ez a lépés stabilizálhatja az árbevételt, és hozzájárulhat a profitráta emelkedéséhez, számolt be az MTI.

A társaság közleménye szerint tavaly az árbevétel 789 millió euróra csökkent az egy évvel korábbi 813 millióról. Az alagúti vasúton tavaly 418 millióan utaztak, míg egy évvel korábban még 444 millióan.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!