A holding megalapításának célja az interaktív tartalomszolgáltatói piac
vezető cégcsoportjának létrehozása volt. A holding szolgáltatásaival a média, az üzleti élet szereplőit célozza meg, az SMS és MMS (Multimedia Messaging Service) alapú szolgáltatások esetében különös tekintettel az FMCG (Fast Moving Consumer Goods) cégekre és a kormányzati intézményekre.
Független szolgáltatóként a cégcsoport a média és a távközlés piacán bármely szereplő számára biztosít interaktív megoldásokat. Így ügyfelei a mobil távközlés területén, az elektronikus, online és nyomtatott médiában egyaránt megtalálhatók.
[ajanlo=90][igazitas=left/]A holding tagjai 2004-ben az emeltdíjas tartalomszolgáltatási piacon 30 százalékos részesedést mondhattak magukénak. Ez a piac a cégcsoport vezetőinek becslése szerint a tavalyi év folyamán 30 százalékkal, összessen mintegy 12 milliárd forintosra nőtt. A holding tagjai a mobilszolgáltatók 3G-s rendszerre való áttérésétől, és ennek révén az MMS-ezés robbanásszerű terjedésétől várják piaci lehetőségeik további bővülését.
Menedzsment Fórum
Az MMS-korszakra készül a Matáv-IKO Holding
Az interaktív tartalomszolgáltatás hazai piacának vezető cégcsoportját hozta létre a Matáv és az IKO New Media. A holding a média és a távközlés piacán független szolgáltatóként működik majd, és elsősorban az MMS-szolgáltatások terjedésétől vár jelentős profitot.