A 169 milliós ráfordítással az MSZP jócskán megelőzi a 70,1 millióval második Szabad Demokraták Szövetségét (SZDSZ) is. Igaz, a listaár nem tükrözi pontosan a valós, vagyis a kedvezményeket és ügynökségi jutalékokat sem tartalmazó nettó reklámpiaci összeget. Ezt jelzi az is, hogy amíg a TNS 2004-ben a teljes hazai piacot 438,7 milliárdra lőtte be listaáron, addig a Magyar Reklámszövetség becslése szerint ez nettó áron mindössze 154,7 milliárdos volt.
A TNS adatai mindenesetre jól tükrözik a tendenciákat, s egyben mutatják a kormánypártok fölényét. A Fidesz (25,5 millió) és az MDF (4,2 millió) kiadása jelentősen elmarad a két nagy riválisétól. Az adatokból az is látszik, hogy a civilszervezetek által finanszírozott Nemzeti Konzultáció, valamint a polgári körök is jelentős összegeket fordítottak reklámokra - számol be a Világgazdaság.