1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Szocialista Párt (MSZP) költötte a legtöbb pénzt hirdetésekre az év első kilenc hónapjában. A párt a televízióban, a napilapokban, a folyóiratokban, a köztereken, a rádióban és az interneten is első volt. A TNS Media Intelligence szerint a szocialisták 169 millió forintot fordítottak reklámcélra - írja a Világgazdaság.

A 169 milliós ráfordítással az MSZP jócskán megelőzi a 70,1 millióval második Szabad Demokraták Szövetségét (SZDSZ) is. Igaz, a listaár nem tükrözi pontosan a valós, vagyis a kedvezményeket és ügynökségi jutalékokat sem tartalmazó nettó reklámpiaci összeget. Ezt jelzi az is, hogy amíg a TNS 2004-ben a teljes hazai piacot 438,7 milliárdra lőtte be listaáron, addig a Magyar Reklámszövetség becslése szerint ez nettó áron mindössze 154,7 milliárdos volt.

A TNS adatai mindenesetre jól tükrözik a tendenciákat, s egyben mutatják a kormánypártok fölényét. A Fidesz (25,5 millió) és az MDF (4,2 millió) kiadása jelentősen elmarad a két nagy riválisétól. Az adatokból az is látszik, hogy a civilszervezetek által finanszírozott Nemzeti Konzultáció, valamint a polgári körök is jelentős összegeket fordítottak reklámokra - számol be a Világgazdaság.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!