Az egyik első Costa-üzlet az Oktogonnál lesz - derült ki Londonban, a cég központjában. Edina Charker, a Costa marketingmenedzsere elmondta: nem céljuk, hogy a magyar piacon felülpozicionálják a márkát és irreálisan magas árakat állapítsanak meg.
Ugyanakkor ez a szolgáltatás magas hozzáadott értéket termel, vagyis felsõ árkategóriában kell gondolkodni. Az üzletben kapható legkisebb, valamivel több mint három deciliteres, elvitelre készített kávé (tejeskávé vagy kapucsíno) nagyjából 550-600 forint körül lesz.
A cég azt tervezi, hogy a 25 országban működõ, 1200 üzletbõl álló hálózatát 2011-re 2000 fölé emeli. Ugyanakkor viszont a Lapker szerint az elsõ körben nyíló üzletek elsõsorban teszt jellegűek lesznek, és nagyban befolyásolják a hazai lánc további fejlõdését, számol be a Napi Gazdaság.