Az AGB Hungary adatai alapján készült elemzésből kiderül, hogy az 18-49 éves korosztályba tartozó felsőfokú végzettségűeket figyelembe véve az RTL Klub közönségaránya több mint 11 százalékponttal nagyobb, 32,7 százalék főműsoridőben, mint a rivális kereskedelmi adó 21,2 százaléka. [ajanlo=90][igazitas=left/] A kereskedelmi szempontból, üzletileg fontos csoportokat nézve kisebb a differencia a két nagy televíziós társaság között, az RTL Klub 34,7, a TV2 25,4 százalékot produkált. A közszolgálati televízió azonban elmarad a két kereskedelmi csatornától, mindössze a felsőfokú végzettségű nézőket tekintve szerepelt jól, főműsoridőben 15,7 százalékkal, derül ki a Világgazdaság cikkéből.
Az RTL Klub vezet a döntéshozók körében
Főműsoridőben és a teljes napot tekintve is legtöbbet az RTL Klub adásait nézték múlt évben a 18–49 éves korcsoportba tartozó véleményformálók, ezen belül is a többi adónál nagyobb arányban szerepeltek a nézők között a felsőfokú végzettségűek, írja a Világgazdaság.